Η επιλογή των τροχών εξαρτάται από την τιμή, τον τύπο, την ένταση της χρήσης και την επιφάνεια.

Οι τροχοί παλετοφόρων είναι οι τροχοί τιμονιού που βρίσκονται στο τιμόνι καθώς και οι τροχοί που βρίσκονται εμπρός στα πιρούνια. Όσο αφορά τους τροχούς τιμονιού, συνήθως αυτοί έχουν διάμετρο 180-200mm.

Υλικά κατασκευής τροχών για χειροκίνητα παλετοφόρα

Τα είδη του τροχού τιμονιού που μπορεί να επιλέξει κανείς για χρήση σε παλετόφορο είναι τροχός από νάιλον, ελαστικός τροχός, σιδερένιος τροχός, από πολυουρεθάνη. Κάθε ένα έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα που προσφέρει, με αποτέλεσμα η επιλογή του κατάλληλου να εξαρτάται από τις εκάστοτε ανάγκες.

Παλετοφόρα εξωτερικών χώρων: Ελαστικοί τροχοί

 

Συνήθως όταν το παλετοφόρο χρησιμοποιείται αρκετά σε εξωτερικούς χώρους, όπως άσφαλτο, πεζοδρόμια και γενικότερα σε έδαφος με αρκετές ανωμαλίες, προτιμάται οι τροχοί να είναι από ελαστικό λάστιχο, μαλακό ώστε να απορροφούνται οι κραδασμοί. Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου το παλετοφόρο φορτώνεται και ξεφορτώνεται συχνά σε και από φορτηγά, ή ακόμα και όταν μπαινοβγαίνει σε ανεκλυστήρες.

Παλετοφόρα σε βιομηχανικά δάπεδα: Τροχοί Πολυουρεθάνης

Σε περίπτωση όπου το δάπεδο είναι λείο, βιομηχανικό, τότε ο πιο συνηθισμένος τροχός είναι από Πολυουρεθάνη με ζάντα από Χυτοσίδηρο, ο πλέον ανθεκτικός τροχός σε υψηλές φορτίσεις και καταπονήσεις.

Τι να επιλέξω σε περιβάλλον με υψηλή υγρασία;

Σε περιβάλλον εργασίας με αρκετή υγρασία (όπως π.χ βιομηχανίες τροφίμων, γαλακτοβιομηχανίες) ή και χημικά, προτείνεται ο τροχός από Νάυλον. Κανονικά σε περιβάλλον με υγρασία, προτείνεται για την καλύτερη αντιοξειδωτική προστασία, το παλετοφόρο να είναι ανοξείδωτο, αλλά λόγω μεγάλου κόστους δύσκολα προτιμάται. Οι τροχοί τουλάχιστον καλό είναι να είναι από Νάυλον.

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τροχών παλετοφόρων

Όλοι οι τροχοί των παλετοφόρων, έχουν σφαιρικό ρουλεμάν στον άξονα, για να εξασφαλίζεται η εύκολη κύλιση με την μικρότερη δυνατή αντίσταση κύλισης. Όσο αφορά τους τροχούς τους μπροστινούς, οι διαστάσεις ποικίλλουν, καθώς υπάρχουν τροχοί με διαφορετικοί διάμετρο αλλά και διαφορετικό πάχος.

Η διάμετρος συνήθως είναι από 75mm και φτάνουν τα 85mm, ενώ το πλάτος της ρόδας, ποικίλλει από 60mm μέχρι και 100mm. Αναλόγως τον τύπο του μηχανήματος και των διαστάσεων των μπροστινών τροχών, ένα χειροκίνητο παλετοφόρο μπορεί να έχει μπροστά δύο τροχούς, ή δύο ζεύγοι τροχών. Εδώ τα υλικά των τροχών είναι συνήθως από Πολυουρεθάνη, αλλά και σε περιπτώσεις όπου υπάρχει υγρασία, προτιμάται το Νάυλον καθότι είναι πιο ανθεκτικό. Γενικότερα οι τροχοί των παλετοφόρων, λόγω της φύσης τους είναι τα εξαρτήματα που φθείρονται γρηγορότερα, για αυτό το λόγο αναλόγως και της χρήσης του μηχανήματος, η αλλγή τους είναι συχνή.

Πώς να επιλέξω τον κατάλληλο τροχό;

Θέλετε να βρείτε την κατάλληλη λύση που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες; Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας και ένας εξειδικευμένος αντιπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας.